Home, sweet home!

17 december 2012 - Doorwerth, Nederland

Nou de kou ( 7 graden) vonden we nog wel meevallen, maar dat grauwe en grijze... dat was wel weer even wennen na het lichte en heldere van Australië.

Het was ook wel weer lekker om ons huis binnen te stappen; wat fijn vertrouwd (goh, wat hebben we toch een mooie bamboevloer) en zo schoon!

Wat een post moeten we doorwerken, wassen draaien, foto's downloaden, kerstinkopen doen, bijslapen, jetlag ervaren, weer ons ritme zien te vinden....

We hebben genoten van onze reis en zijn nu fijn weer thuis. We hebben onze herinneringen op papier en in de grote hoeveelheid foto's. Jullie hebben een beetje met ons mee kunnen reizen en wij danken jullie voor jullie meelevende reacties!

Wij wensen ieder fijne kerstdagen en een gezellige jaarwisseling; groet Jan en Elvira

1. Marie Slootweg:
    21 december 2012
    Nou inderdaad na zo'n reis is het ook weer heerlijk thuis komen in ons "grijze" landje. Fijn dat jullie het zo goed gehad hebben.

Fijne feestdagen en tot ziens!
    Liefs Johan en Marie
  2. Henkjan:
    22 december 2012
    Dag luitjes,

Dank jullie wel voor alle mooie verhalen. Het was een plezier om ze te lezen! Kom lekker bij, geniet van heerlijke kerstdagen en een goede jaarwisseling. Tot de 9e bij de eerste repetitie van TKA.