nog twee weken te gaan .....

5 augustus 2012 - Doorwerth, Nederland

... en dan is bijna de dag aangebroken dat we vertrekken voor onze grote reis naar Australië. Ons vertrek is op 7 oktober en we zijn 17 december weer terug in Nederland.

We hebben er beiden veel zin in! Maar momenteel staat een en ander nog erg in het teken van 'lijstjes maken en afwerken' ; wat moet er mee, wat willen we nog doen, wat moeten we nog doen, wat moet er thuis geregeld worden en blijven enz.

Fijn is te weten dat pap & mam geregeld in ons huis in Doorwerth zullen verblijven, daarmee laten we de boel net wat makkelijker achter.

De koffers zijn al aardig gepakt en dat moest ook wel, want ik (E) ben op de valreep nog geopereerd aan mijn (rechter)pols en mag die nu een paar weken niet gebruiken!?

Terwijl ik dit schrijf zie ik de eerste blaadjes van de bomen vallen; als we terugzijn zijn de bomen hier echt kaal; we gaan een heel seizoen missen...

1. Elly en Johan:
    2 oktober 2012
    Jan en Elvira, wij weten niet of wij jullie van te voren nog spreken, maar wij wensen jullie een heel fijne reis toe. Wij lezen wel wat jullie allemaal zien en denk erom: we hebben controle van Louis en Nel! Beniewd of het overeen komt.
    Heel veel plezier!