Fremantle, op bezoek bij Lynne en Martin

8 december 2012 - Fremantle, Australië

Afscheid genomen van George en Belinda en weer richting Perth gereden. Onderweg hebben we een stop gemaakt bij een zoutmeer waarin een soort ronde rotsen lagen die levende organismen bleken te zijn, de zgn. stromatolieten en thrombolieten. Deze levensvormen komen al 350 miljoen jaar op aarde voor. Het zijn zeer primitieve levensvormen die maar 5 cm. per 100 jaar groeien. (googlen maar weer!). Wat de wandeling er naar toe ook nog bijzonder maakte, was dat er heel veel spinnenwebben met  Christmas-spiders waren. Dit zijn hele mooie spinnen om te zien, rond van vorm, met stekelachtige vergroeiingen; ze hebben daardoor een wat  sterachtige vorm, met felgele stippen op de rug.

In de middag kwamen we in Fremantle aan. Het weerzien met Lynne en Martin was geweldig, we waren allemaal niets veranderd, haha! We zijn met z'n viertjes 's avonds uiteten gegaan, heel gezellig; oude herinneringen ophalen en bijkletsen!

1. Mirjam:
    11 december 2012
    Wat heerlijk dat jullie zo genieten! Geweldig allemaal! Ik zit nu even stiekem op het werk jullie avonturen te lezen hihi.

Liefs Mirjam