Hoe het er mee gaat....?

14 november 2012 - Eden, Australië

Tja was ik nog even vergeten te vertellen, maar met Jan z'n rug gaat het weer aardig goed, die lange nachtrusten doen waarschijnlijk ook veel goed!  Het rijden met de campervan was even wat lastig (alles zit aan de verkeerde kant... hehe), maar daar draait hij nu zijn hand niet meer voor om.

Ikzelf zit naast hem in de bus te genieten en stippel onze route zo'n beetje uit. Soms is het wel eng, want we hebben enorme hoogtes met de bus moeten halen en ook weer enorme afdalingen moeten maken. Vanmiddag nog gingen we een helling af, in z'n drie en kregen een snelheid van 106 km. per uur!!

De wandelingen die we maken zijn erg mooi, gister nog hebben we op een wandeling twee enorme white-bellied sea-eagles gezien. Heel indrukwekkend!! Ze waren een soort aan het spelen in de lucht en we konden ze een hele tijd volgen.

Jan is blij dat we van de krokodillen af zijn, maar heeft nu een nieuw zorg: slangen! Feit is wel dat we daar ook regelmatig voor gewaarschuwd worden. Hij zorgt ervoor altijd een flinke stok bij zich te hebben; om ons te verdedigen.. haha. Nou ik voel me veilig hoor!

dag dag

1. Cees:
    14 november 2012
    Hoi Elvira en Jan
    Cobie zit naast mij en heeft al jou verhalen gelezen zij vind spannend en mooi.
    En lk ook.
    nog een fijne vacantie'
    De groetjes van Cobie en Cees
  2. Christa-Frits,:
    14 november 2012
    Ha Elvira en Jan,
    Wat hebben jullie een gevarieerde reis, en wat is het bij ieder reisverslag weer geweldig om te lezen wat jullie zoal beleven. En zo toeren met de bus, best eng zo hoog en hellend, maar Elvira wat een bof met zo´n goede chauffeur op de bok, en voor de slangen een stok. Geniet nog veel van al het moois, groet-liefs Frits/Christa
  3. Carla en Gep:
    16 november 2012
    Hallo Jan en Elvira,

Wat een spannende verhalen allemaal. Jullie hebben zeker al heel veel foto's gemaakt. Ook ven de krokodillen?
    En dan zo hard van een berg afrijden! Lijkt me inderdaad heel eng! Maar ook prachtig.
    Nog een hele fijne reis !

Lieve groet Carla
  4. Martien schoonen:
    17 november 2012
    Hallo Elvira en Jan: ik zit hier in de VS jullie verhalen te lezen. Het is laat (1:30AM!) en er is voetbal uit Australie op de tv hier Adelaide tegen Melbourne! Geniet er van de reis. Groeten Martien.