Singapore

10 oktober 2012 - Singapore, Singapore

Na een lange vlucht, die toch zo voorbij was vanwege de leuke films die we konden kijken en prachtige muziek die we konden luisteren, kwamen we aan in een zeer warm Singapore; 31 graden C. Ons hotel was prima en lag heel gunstig ten opzichte van alles. Dezelfde avond al in een bloot jurkje  langs de kade van Singapore river geslenterd waar allemaal leuke visrestaurantjes waren. De volgende dag meteen naar Chinatown, kleurrijk en boeiend. 's Middag naar Gardens aan de Bay gegaan, een schitterende tuin waar je makkelijk een dag door kan brengen. Het is onvoorstelbaar al de hoogbouw in Singapore. ' s Avonds nog een Singapore sling in Raffles Hotel gedronken  (heb ik 25 jaar geleden ook gedaan!)
Vandaag hebben we little India bezocht een drukke Indiaase wijk, met vele kleurrijke huizen en gebouwn, we hebben er ook heerlijk Indiaas gegeten.

Nu zijn we op het vliegveld en vliegen we bijna naar Darwin. groet van ons beiden!!

1. Marcel:
    10 oktober 2012
    Las dat in Hotel Raffles eens een tijger is doorgeschoten, die onder het biljart lag te slapen (toen de plaats nog door bos was onringd) Chinatown is best aardig en niet zo groot, kan ik mij herinneren, Ik maak het kort want er is hier premiëre-stress en veel te doen, Plezierige dagen daar en goede vlucht verder,
    Groet! Marcel
  2. Christa-Frits,:
    10 oktober 2012
    Fijn om te horen dat jullie een goede vlucht hebben gehad, ja , je moet er wel uren voor vliegen, maar wat moet het geweldig en romantisch zijn als je langs de kade in Singapore slentert in je blote jurk, en al dat moois mag bekijken. Wij wensen jullie een goede vlucht naar Darwin en een fijne tijd daar!!!Groeten Frits-Christa
  3. Henkjan:
    11 oktober 2012
    Het klinkt en leest al goed. Dit is nog maar het begin! Hier moest ik vanmorgen de voorruit van de auto krabben, dat is 'heel andere koek'! Geniet er maar lekker van en wij zijn benieuwd naar het volgende verhaal. Liefs vanuit Zelhem.